Kredi kartı kaç TL’den sonra %40? konusu neden bu kadar konuşuluyor? Son zamanlarda etrafımda aynı soru dönüp duruyor: “Kredi kartı kaç TL’den sonra %40?” İlk duyduğumda ben de biraz duraksamıştım. Çünkü sanki bir eşik varmış gibi anlatılıyor; o eşiği geçince bir anda her şey değişiyormuş gibi. Ama işin içine girince bunun aslında tek bir rakamdan çok daha karmaşık bir sistem olduğunu görüyorsun. Bursa’da sabah işe giderken metroda, öğle arasında kahve alırken ya da akşam haberleri izlerken bu konunun sürekli gündeme gelmesi boşuna değil. Çünkü kredi kartı artık sadece bir ödeme aracı değil; günlük hayatın nabzı gibi. Harcama alışkanlıklarımızı, ekonomik stresimizi…
Yorum Bırak